افزایش شهریه مهدهای کودک استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک رضا ربیعی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از یکی از مهدهای کودک اراک اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته شهریه مهدهای کودک در بخش شیرخوارها ۳۰ درصد و در بخش سایر گروه‌های سنی ۲۷ درصد افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: اعمال نرخ جدید شهریه مهدهای کودک از مهر ماه سال جاری اجرایی می‌شود.

به گفته وی این افزایش برای شهریه مهدهای کودک در سه بخش تمام وقت (شیرخوار، نوپا و نوباوه)، نیمه وقت و شبانه روزی تعیین شده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به فعالیت ۲۴۰ مهد کودک و روستا مهد در استان خاطر نشان ساخت: خوشبختانه معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان در سال‌های اخیر طرح‌های بسیار خوبی را در سطح مهدها به مرحله اجرا در آورده که بسیاری از طرح‌ها به صورت پایلوت در آمده‌اند.

ربیعی ادامه داد: اجرای طرح پوشش یکنواخت مربیان و مدیران مهدهای کودک و همچنین اجرای طرح یکسان ‌سازی آموزش مهدهای کودک از طرح‌های بسیار موفقی است که هم اکنون شاهد اجرای این طرح‌ها در مهدهای کودک سراسر استان هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مهدهای کودک نقش مؤثری در آشنایی کودکان با آموزه‌های دینی دارند، بیان داشت: مهدهای کودک باید همراه با معارف دینی و قرآنی و با زبان کودکانه به کودکان آموزش دهند زیرا اگر کسی در کودکی با آموزه‌های دینی انس بگیرد در نوجوانی و جوانی از بسیاری از خطرها در امان می‌ماند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.