پخش ویژه‌برنامه «محراب عشق» از صدای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، مرتضی فراهانی، معاون صدای استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: همزمان با لیالی قدر ویژه برنامه محراب عشق با پخش مراسم معنوی و روح‌بخش شبهای قدر به‌صورت زنده از شبکه رادیو آفتاب استان تهیه و پخش می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه با هدف فضاسازی معنوی شبهای احیا، تبیین آثار، برکات و فضیلت شب‌های قدر و همچنین انعکاس مطلوب آیین معنوی احیاء و شب زنده‌داری در استان مرکزی در شب‌های قدر از رادیو آفتاب استان به روی آنتن می‌رود.

معاون صدای استان اظهار کرد: برنامه محراب عشق با محورهای موضوعی نگاهی به سیره و زندگی حضرت علی(ع) و چگونگی ضربت خوردن و شهادت ایشان، حق‌محوری و عدالت در سیره حضرت علی(ع)، امیرمؤمنان در اندیشه و کلام بزرگان و … تهیه و پخش می‌شود.

فراهانی افزود: این برنامه به تهیه‌کنندگی احمد طاهری و اجرای حمیدرضا یعقوبی با آیتم‌های مختلف از قبیل، انعکاس آیین شب‌های قدر ازمساجد اراک، پخش مراسم قرآن به سرگیری و دعای جوشن‌کبیر، ادعیه، همخوانی، مرثیه‌خوانی، سخنرانی، مباحث کارشناسی، ارتباط زنده از مصلی بیت‌المقدس اراک و دیگر مساجد استان و … میهمان شنوندگان رادیو اراک است.

این مقام مسئول در پایان، خاطرنشان کرد: برنامه محراب عشق به نویسندگی اکرم گلی و گزارش شهرام ترکمانی از شبکه صدای آفتاب پخش می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.