بهره‌برداری از ۵ تقاطع غیرهمسطح در اراک تا پایان مهر‌ماه

به گزارش مرکزی دیلی ، حسن قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در تشریح گزارش عملکرد عملیات اجرایی و درصد پیشرفت کار در پنج تقاطع غیرهمسطح اراک اظهار داشت: پروژه بلوار میرزای شیرازی خیابان امام خمینی ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی، روگذر بلوار مهارت ـ قدس ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی، روگذر بلوار مهارت ـ قائم ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی و زیرگذر بلوار مهارت ـ کشاورز نیز ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: عملیات خاکبرداری پروژه زیرگذر میدان فراهان توسط سازمان خدمات موتوری و با نظارت حوزه معاونت عمرانی شهرداری اراک در حال اجرا است و این پروژه با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی در ۲۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اراک با بیان این‌که طعم شیرین این پروژه‌ها باید هر چه زودتر به ذائقه شهروندان فهیم اراک برسد، اظهار داشت: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته مردم اراک دو ماه زودتر از زمان مقرر واگذاری پروژه‌ها به پیمانکار و در اواخر مهرماه شاهد افتتاح و تردد در تقاطع‌های غیرهمسطح اراک خواهند بود.

قربانی همچنین از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه پارکینگ طبقاتی خاتم خبر داد و ادامه داد: پارکینگ طبقاتی خاتم با ظرفیت بیش از ۶۸۰ پارکینگ در زمینی به مساحت سه هزار و ۸۰۹ متر مربع با و زیربنایی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع در میدان شورای اراک در حال احداث است.

وی با بیان این‌که این پروژه دارای ۶ طبقه پارکینگ و دو طبقه تجاری است، گفت: این پروژه در بهمن‌ماه ۹۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار اراک با اشاره به این‌که طی سه ماهه نخست امسال ۱۲ پارک محله‌ای در نقاط مختلف شهر اراک احداث شده است، افزود: با توجه به این‌که توسعه فضاهای سبز در کلانشهر اراک یکی از نیازهای مردم به شمار می‌رود، احداث دو پارک دیگر نیز آغاز شده است.

قربانی تصریح کرد: پارک گردو با مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مکعب در شهرک گردو واقع شده که دارای ۱۵۸ متر مکعب فضای معبری و بیش از ۶ هزار مترمکعب فضای چمن‌کاری شده خواهد بود و همچنین برای این پارک ۵۰ متر مکعب فضای گلکاری، ۴۵۷ عدد درخت، ۶۹۹ عدد نهال، پنج نیمکت و سه آلاچیق برای استفاده هر چه بیشتر و بهتر شهروندان در نظر گرفته شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.