برگزاری ۲۴ محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام ˈمحمدرضا شفیعیˈ پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محافل قرآنی با حضور قاریان و حافظان نخبه قرآنی استان مرکزی و مردم روزه دار در مساجد برگزار می شود.

وی هدف از برپایی این محافل را ترویج فرهنگ قرآن در جامعه عنوان کرد و افزود: محفل انس با قرآن کریم هر ساله در ماه مبارک رمضان در مساجد این استان برگزار می شود.

شفیعی با بیان اینکه علاوه بر برگزاری محافل قرآنی، نشست های تفسیر و ترتیل خوانی نیز برگزار می شود، گفت: در این محافل و نشست های نورانی، قاریان و حافظان برتر قرآنی نوای دلنشین قرآن کریم را در فضایی معنوی طنین انداز می کنند.

وی همچنین از اجرای طرح با قرآن خبر داد و بیان کرد: در قالب این طرح روزانه یک جزء از قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان ها تلاوت می شود که در پایان سی جزء قرآن در مدت سی روز ختم می شود.

مسوول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، اجرای طرح بینات ۱۶ با محوریت ترجمه و تفسیر سوره رم در تمامی موسسات قرآنی، اجرای طرح قرآن در خانه و اجرای طرح قرآن با رمضان در مصلای بیت المقدس را از دیگر برنامه های این ماه در سطح استان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها با مشارکت ادارات تبلیغات اسلامی، شهرداری ها و موسسات قرآن و در روستاها با همکاری دهیاری ها، شوراهای اسلامی و خانه های قرآن برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.