امام جمعه اراک: روحانیت و سپاه پاسداران حافظان واقعی اسلام هستند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، آیت اللهˈ قربانعلی دری نجف آبادیˈ چهارشنبه شب در نشست اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی افزود: فشار دشمنان در سوریه و هجمه به خط مقاومت، شهادت شیخ حسن شحاته و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: مسلمانان و جهان اسلام باید با حفظ و تقویت وحدت در برابر دشمنان مشترک هوشیار بوده و اجازه زیاده خواهی به بیگانگان ندهند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با تشریح اهمیت و جایگاه بالای امر به معروف و نهی از منکر در اسلام تصریح کرد: ترویج این فریضه موجب کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده می شود.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: تلاش دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به ضربه به بنیان خانواده در ایران متمرکز شده است زیرا این نهاد پس از حوزه های علمیه در ترویج فضائل اخلاقی، تربیتی و اعتقادی در جامعه نقش کلیدی دارد.

وی پیشنهاد کرد: ستاد مرکزی احیای امر به معروف و نهی از منکر برای ساماندهی امور بانوان نسبت به راه اندازی و فعالیت معاونت این قشر در ستاد مرکزی و پس از آن در استان ها اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر است زیرا در این ماه پر فیض و برکت فضا برای امور دینی و اعتقادی بیش از پیش آماده است.

آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: عمل به این فریضه موجب نظارت همگانی شده و رحمت و برکت الهی بیشتر نازل می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.