صلاحی: رئیس جمهور منتخب سفرهای استانی را متفاوت از دولت کنونی دنبال کند

به گزارش مرکزی دیلی، عباس صلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر سفرهای استانی را از جمله ویژگی مثبت دولت آقای احمدی نژاد دانست و گفت: حتما رئیس جمهور آینده سفر به استانهای کشور را مد نظر قرار دهند اما نه به شیوه و تعداد و نوع مصوباتی که دولت کنونی انجام داد.

وی اضافه کرد: باید در این سفرها براساس اولویت ها و نیازها و پتانسیل های منطقه و اینکه پروژه قابلیت اجرا داشته باشد سفرها انجام شود و تنها به کلنگ زنی اکتفا نکنیم.

صلاحی ادامه داد: سفر استانی خوب است اما تصویب ۲۰۰ یا ۳۰۰ مصوبه ای که برای آن بودجه نداریم و توجیه اقتصادی هم ندارد به مانند رئیسجمهور کنونی لزومی ندارد.

وی اجرای برنامه های اقتصادی را از اولویت برنامه های دولت یازدهم دانست و گفت: اولین اولویت مسائل اقتصادی مردم است که دولت باید برای برون رفت از مواردی چون کاهش تورم، اشتغال زایی برنامه کاری بدهد.

نماینده مردم در خانه ملت اقتدار سیاسی را از دیگر مطالبات از رئیس جمهور برشمرد و تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب باید با جهان ارتباط دوستانه برقرار کند ضمن اینکه اقتدار سیاسی ما در عرصه بین المللی حفظ شود.

وی ادامه داد: تعامل با داخل کشور یعنی تعامل با بین سه قوا از دیگر خواسته هایی است که امیدواریم ددر سرلوحه کار آقای روحانی قرار گیرد چراکه در دوره آقای احمدی نژاد تعامل بین رئیس قوه مجریه و مقننه بسیار ضعیف بود که تعامل رئیس قوه مقننه به عنوان قانون گذار و دولت به عنوان مجری می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل و فصل کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس در این تعاملات شفاف سازی را یک اصل اساسی برشمرد و اظهارداشت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب به قانون پیابند باشد.

وی مهمترین ضعف دولت نهم و دهم را قانون گریزی و عدم توجه به نظرات تخصصی کارشناسان دانست و گفت: یکی از علتهای شکایت کمیسیون اصل ۹۰ از ایشان عدم توجه به قانون بود.

صلاحی اضافه کرد: واقعا مسئولین باید بدانند تنها با اجرای قانون است که به برنامه ها و اهدافمان نزدیک می شویم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.