شهروندان اراکی: رای از ما، تلاش و عزتمندی ایران از رییس جمهوری

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، شهروندان اراکی معتقدند: هر رای ایرانی تیری کارساز بر قلب دشمنان و بدخواهان ملت است، بنابراین برای انجام وظیفه دینی، شرعی و ملی مانند ۳۴ سال گذشته آماده هستیم.

مصاحبه شوندگان در گفت و گو با ایرنا افزودند: ملت از بهمن ماه ۵۷ تاکنون همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

یک بازنشسته اراکی گفت: کشور روزهای بزرگی را گذرانده است و امروز مردم مانند دوران دفاع مقدس شرکت در انتخابات را یک فریضه می دانند.

وی ادامه داد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات پرچم پر افتخار ایران اسلامی در دنیا مانند همیشه سربلند و سرافراز خواهند بود، زیرا مردم آیین ایستادگی را از نهضت عاشورای حسینی (ع) فرا گرفته اند.

یک بانوی رای اولی اراکی تاکید کرد: من نیز مانند همه شهروندان دوستدار ولایت فقیه و ایران اسلامی هستم، بنابراین با اشتیاق فراوان و به صورت آگاهانه در انتخابات شرکت کرده ام.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات لحظه وصف ناشدنی برای مشارکت در تعیین سرنوشت خویش است که این موضوع در ایران در ۳۴ سال گذشته به صورت جدی متجلی بوده است.

یک فرهنگی نیز با نشان دادن انگشت آغشته شده به رنگ آبی به منزله حضور در انتخابات گفت: ملت ایران، مردمی هستند که ۲۲ بهمن ها و نهم دی را آفریده اند و امروز نیز خلق حماسه سیاسی در انتخابات در جریان است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه و اطاعت پذیری مردم از رهبرمعظم انقلاب اسلامی از پیچ های تاریخی با سربلندی عبور کرده و تحریم های دشمنان را بی اثر خواهد کرد.

یکی بانوی خانه دار نیز که به همراه کودک خردسالش برای رای دادن در انتخابات حضور داشت، بیان کرد: رییس جمهوری منتخب مردم باید رضای خدا را در نظر بگیرد و در برابر مردم ایران پاسخگو باشد.

وی بیان کرد: عظمت، ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی پایه های نظام سلطه را در جهان متزلزل کرده است و به همین خاطر برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات از طریق رسانه های استکباری بسیار تلاش کرده اند.

یک جوان رای اولی اراکی نیز بیان کرد: منتخب مردم باید تمام برنامه هایش را بر اساس دستورهای اسلام برای پیشرفت و تعالی ایران متمرکز کند تا سربلندی و اقتدار بیشتر کشور در دنیا تضمین شود.

وی بیان کرد: رای اولی ها به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای ایجاد حماسه سیاسی در صحنه است و در حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی می دانند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.