صلاحی: صیانت از آراء مردم از وظایف مسوولان اجرایی است

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان درمجلس شورای اسلامی گفت: صیانت از آراء مردم از وظایف مسوولان اجرایی است.

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس صلاحی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، گفت:‌ حضور مردم در انتخابات بسیار خوب و پرشور است.

وی با بیان این‌که یکی از وظایف مردم این است که در این حماسه شرکت کنند، افزود: مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رای برای آینده خودشان تصمیم بگیرند و مسوولان اجرایی هم باید از آرای مردم صیانت کنند.

این مقام مسوول اظهار کرد: به ازای هر حرکت حماسی که مردم انجام می دهند رییس جمهوری که انتخاب می شود مسوولیت سنگین تری خواهد داشت و باید ادای دین کند.

صلاحی با تاکید بر این‌که رییس جمهور آینده با رای مردم انتخاب می‌شود، اضافه کرد: فردی که به عنوان رییس جمهور توسط مردم انتخاب می شود باید در بحث حماسه اقتصادی که مکمل حماسیه سیاسی است با تمام توان تلاش کند.

وی با بیان اینکه فردی که به پشتوانه رای مردم رییس جمهور می شود باید در حماسه اقتصادی با برنامه های مناسب حضور فعال داشته باشد، ادامه داد: داشتن یک ثبات سیاسی و ایجاد پشتوانه برای رییس جمهور جهت حضور موفق و پرقدرت در سطح بین الملل را از ثمرات حضور حداکثری عنوان کرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مشارکت سیاسی و ملی مردم بالاست، اضافه کرد: ملت ایران با احساس مسوولیت در پای صندوق های رای حاضر شدند و به جهانیان ثابت کردند تا آخرین نفس پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند.

صلاحی با بیان پیش بینی حضور ۷۰ درصدی مردم در پای صندوق های رای، تصریح کرد: امروز مردم به پشتیبانی رهبری و پیروی از منویات ایشان بار دیگر در انتخابات حضور یافته و دشمنان را ناامید کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.