حجت الاسلام هاشمی:تمکین به قانون، میزان رشد یک جامعه را نشان می‌دهد

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تمکین به قانون، میزان رشد یک جامعه را به ویژه در انتخاب فرد اصلح نشان می دهد.

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام عباس هاشمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، گفت: بعد از اعلام نتایج انتخابات اقشار مختلف جامعه باید به رییس جمهور آینده خود احترام گذاشته و به نتیجه حاصل، که با تکیه بر آرای عمومی ملت به دست آمده است، تمکین کنند.

وی با بیان این که همه باید با تمرین این مهم از مسایلی که قانون را به حاشیه می برد بپرهیزیم ادامه داد: بعد از برگزاری انتخابات و تعیین فرد منتخب، زمان تجمیع قدرت ملی فرا می رسد و تداوم غیرضروری فضای انتخابات و تنازعات گفتمانی و ادبیاتی پس از انتخابات به وحدت ملی و فرصت های کشور آسیب می زند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد طراحی های پیچیده و خطرناک و نقشه های شوم نظام سلطه به سرکردگی مثلث شوم استکبار آمریکا، انگلیس و صهیونیسم بین الملل در غبار آلود کردن فضای شفاف انتخابات و کم اهمیت جلوه دادن انتخابات در ایران، بودیم.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: دشمنان از این طریق در صدد هستند میزان مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت کشور را کاهش داده و نیروی واقعی و پشتوانه عظیم مردمی و حقیقی را که از راه مشروع و قانونی تعیین میزان و درصد مشارکت در انتخابات معلوم می شود، از کشور و نظام سلب کنند.

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال نزول توان و قدرت چانه زنی ایران در عرصه های ملی و بین المللی است، تصریح کرد: استکبار جهانی درصدد جلوگیری از الگو شدن ایران با مدل حکومتی دینی و اسلام سیاسی در جهان و همچنین گسترش امواج بیداری انقلاب اسلامی به ویژه در کشورهای مسلمان و تازه قیام کرده است.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر این که اقشار مردم و نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی باید با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند، اظهار کرد: با توجه به معیارها و ملاک های معرفی شده از سوی رهبر معظم انقلاب، مردم باید فردی شایسته و اصلح را برای تصدی پست ریاست جمهوری و حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزینند.

حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: در ماه های اخیر، رسانه های استکباری، بنگاه های خبرپراکنی و شایعه ساز و غول های رسانه ای غربی امپریالیسم و نظام سرمایه داری فاسد با سیاه نمایی و وارونه نشان دادن واقعیات و حقایق نظام جمهوری اسلامی ایران، ارایه تحلیل های غلط و القائات شوم توام با تهدید را پی گرفتند.

وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را برای کم اثر کردن انتخابات در ایران انجام داده، اما امت اسلامی ایران متحد و یکپارچه حول محور ولایت فقیه، همچون گذشته در صحنه تعیین سرنوشت، حضوری آگاهانه، گسترده و مقتدرانه خواهند داشت و از این هیاهوها به دل هراسی راه نمی دهد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: بی شک این حضور آگاهانه و پرشور مهر تایید مجددی بر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و موجب یاس و دلسردی و استکبار جهانی خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.