پخش ویژه‌برنامه «حماسه خمینی» از صدای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، مرتضی فراهانی، معاون صدای استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه‌مرکزی، گفت: شبکه رادیویی آفتاب با تولید و پخش ویژه برنامه حماسه خمینی به‌صورت زنده، سالروز قیام خونین پانزده خرداد را همراه با شنوندگان به سوگ می‌نشیند.

وی بیان کرد: این ویژه برنامه با محوریت حماسه خونین ۱۵ خرداد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) در سالروز قیام پانزده خرداد ۴۲، با هدف تبیین نقش و تأثیر حضرت امام خمینی(ره) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به بررسی تاریخی واقعه پانزده خرداد می‌پردازد.

فراهانی اظهار کرد: ویژه‌برنامه حماسه خمینی با بهره‌گیری از مباحث کارشناسی اساتید و کارشناسان مجرب حوزه سیاست در استان، زمینه‌های شکل‌گیری قیام پانزده خرداد و تأثیرات آن را در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و همچنین نقش مردم و روحانیت در ارتباط با قیام ۱۵خرداد را تحلیل و بررسی می‌کند.

معاون صدای استان خاطرنشان کرد: این برنامه به تهیه‌کنندگی احمد طاهری، اجرای گلبرگ طهوری و علیرضا رافعی با بخش‌های متناوب و متعدد از جمله گفتار، گزارش‌های رادیویی زنده، پوشش مراسم بیت امام خمینی(ره)، کارشناسی زنده، پیامک و تلفن، موسیقی بی‌کلام، فرازهایی از کلام حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و … همزمان با سالروز قیام خرداد از شبکه صدای استان مرکزی پخش می‌شود.

این مقام مسئول در پایان افزود: برنامه حماسه حسینی با قلم شیوای فائزه امینی و گزارش‌های شهرام ترکمانی میهمان شنوندگان رادیو آفتاب خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.