پخش برنامه «بازتاب» از صدای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، مرتضی فراهانی، معاون صدای استان‌ مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه‌ مرکزی، گفت: ویژه‌برنامه بازتاب به همت شبکه صدای آفتاب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با هدف آگاهی‌بخشی و روشنگری مخاطبان در خصوص مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی جهان، تهیه و پخش می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه به‌منظور شناخت و درک صحیح ساختار سیاسی جهان و مقابله با اندیشه‌های انحرافی، با هدف مبارزه با تهدیدها و تحریم‌های استکبارگران، شناخت تهاجم فرهنگی و جنگ‌نرم پخش خواهد شد.

فراهانی تصریح کرد: برنامه بازتاب در جهت ارتقای سطح آگاهی و دانش سیاسی مخاطبان در شرایط انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با استفاده از کارشناسان مجرب حوزه سیاست به مبحث مهم انتخابات، حضور گسترده مردم و آسیب‌شناسی آن می‌پردازد.

معاون صدای استان افزود: بازتاب برنامه‌ای ترکیبی است که به تهیه‌کنندگی حمیدرضا یعقوبی همراه شنوندگان رادیو آفتاب استان است.

این مقام مسئول در پایان، اظهار کرد: این برنامه با گویندگی و نویسندگی حمیدرضا یعقوبی، کارشناسی حیدر جهانبخشی و صدابرداری جهانبخش یوسف‌پور از صدای شبکه آفتاب استان تهیه و تا زمان انتخابات میهمان مخاطبان خود خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.