ممنوعیت برگزاری کلاس‌های آموزشی شنا در استخرهای شخصی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی در نشست با مدیران استخرهای شنای سطح استان اظهار داشت: مدیران استخرها باید خدمات بهداشتی مناسبی را به علاقمندان این رشته ارائه داده و مسائل بهداشتی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی شنا طبق استانداردهای موجود در اولویت اساسی استخرها قرار گیرد و هر استخری باید نسبت به برگزاری این کلاس‌ها با حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ نفر در هر کلاس اقدام کند تا کلاس‌ها دارای بازدهی مناسب باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: متاسفانه گاها مشاهده می‌شود در ایام تابستان عده‌ای از مدیران و مربیان سودجو اقدام به برگزاری کلاس‌های خصوصی و تخصصی می‌کنند که این اقدام خلاف است و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

ملکی ادامه داد: برگزاری کلاس‌‌ آموزش شنا در منزل شخصی توسط مربیان نیز خلاف است چرا که تمام آموزش‌های قابل ارائه در این رشته باید زیر نطر هیئت شنا و تحت نظارت صورت گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام تابستان خاطر نشان ساخت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و استقبال شهروندان از استخرها ضروری است مسائل بهداشتی استخرها به منظور جلوگیری از بیماری‌های پوستی و قارچی به صورت مرتب توسط مرکز بهداشت و مدیران استخرها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: اعمال تعرفه بیش ازقیمت مصوب نیز توسط استخرها کاملا خلاف است که در صورت مشاهده با جدیت با آن برخورد خواهد شد.

ملکی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته استخرهایی که مسائل بهداشتی و همچنین قوانین و مقررات موجود در این بخش را رعایت نکنند، مورد شدیدترین مجازات‌ها قرار خواهند گرفت، و استخری که کاملا مسائل را مورد توجه قرار دهد، مورد تشویق قرار می‌گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.