برپایی نمایشگاه عکس مجازی با عنوان «با امام(ره)» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، حمیدرضا مجیدی، مسئول خانه عکاسان حوزه‌ هنری استان‌مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه ‌مرکزی، گفت: در آستانه فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب، نمایشگاه عکس از آثار عکاسان این اداره به‌صورت مجازی بر روی سایت حوزه هنری استان قرار می‌گیرد.

وی بیان‌کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ قطعه عکس از ۱۰ عکاس استان با موضوع حضرت امام(ره)، سالروز ارتحال امام(ره)، تمثال بنیانگذار انقلاب در دست مردم و اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد حضرت امام(ره) به نمایش گذاشته خواهد شد.

مجیدی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای گسترده جهت بازدید علاقه‌مندان از سراسر کشور از ۱۰ خردادماه امسال به مدت یک ‌هفته بر روی سایت حوزه هنری استان مرکزی به نشانی www.artmarkazi.ir قابل مشاهده است.

مسئول خانه عکاسان حوزه‌ هنری استان در ادامه از برگزاری مسابقه ‌عکس از حضور مردم در مراسم سالروز ارتحال حضرت‌امام(ره) خبر داد و افزود: مسابقه عکس تلفن همراه ویژه سالروز ارتحال حضرت‌امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد استان ویژه عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی تصریح‌کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند عکس‌هایی را که از طریق دوربین تلفن همراه از کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر حضرت ‌امام(ره) و حضور مردم در این روز گرفته‌اند به دبیرخانه حوزه‌هنری استان ارسال کنند.

این مقام مسئول در پایان افزود: آثار ارسالی پس از دریافت توسط کمیته فرهنگی سالروز ارتحال حضرت امام(ره) مورد داوری قرر گرفته و در پایان به اثرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.