پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت هفته سلامت

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی طی پیامی مشترک هفته سلامت را گرامی داشتند.

آیت الله دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی طی پیامی مشترک هفته سلامت را گرامی داشتند.

متن پیام بدین شرح است:

«دورانی که جهان با شیوع بیماری کرونا مواجه است، پزشکان، پرستاران و تلاشگران حوزه سلامت، ایثارگرانه پا به میدان گذاشته و در صف اول مبارزه با بیماری ناشی از شیوع این ویروس جهان‌گیر قرار گرفته و برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و شهدای بسیاری نیز در این راه تقدیم کردند.

اکنون با گذشت ۴۴ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران می‌تواند به دستاوردهای حوزه سلامت، از فراگیری و ارتقای دسترسی به خدمات سلامتی و بهبود شاخص‌های سلامت جامعه گرفته تا افزایش چشمگیر امید به زندگی ایرانیان و ریشه‌کنی برخی بیماری‌ها و توسعه فناوری‌ها و ده‌ها شاخص کمی و کیفی این حوزه افتخار نماید.

بی شک این همه جز با تلاش‌ها دلسوزانه و زحمات خالصانه و ایثارگرانه یکایک اعضای خانواده بزرگ بهداشت و درمان در تمام سطوح و در جای جای میهن اسلامی حاصل نشده و البته توسعه این توفیقات نیز جز از طریق تداوم این مجاهدت‌های خالصانه و دلسوزانه میسر نخواهد شد.

اینجانبان هفته سلامت را به آحاد مردم، به خصوص تلاشگران فداکار این عرصه در اقصی نقاط میهن اسلامی به خصوص استان پرافتخار مرکزی، تبریک و یاد و خاطره شهدای عزیز مدافع سلامت را گرامی داشته و آرزوی غفران الهی برای همه آنان از درگاه پروردگار مهربان مسالت داریم».

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.