برگزاری نمایشگاه و جشنواره گل های لاله در اراک

شهردار اراک، از برگزاری جشنواره و نمایشگاه گل های لاله از ۲۰ فروردین ماه سال ١۴۰۲ خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از تابناک مرکزی،علیرضا کریمی با بیان این مطلب که گل لاله از گل های ملی ایران محسوب شده و در فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد، از برگزاری نمایشگاه گل های لاله در راستای ایجاد محیطی مناسب و مفرح برای خانواده ها و ارتقا روحیه امید و شادی در بین آن ها توسط این سازمان خبر داد.
وی با بیان اینکه فصل بهار زمان رویش گل های لاله است، افزود: در برگزاری جشنواره گل های لاله امسال از طراحی های خاصی برای کاشت لاله ها استفاده شده تا هماهنگ با فصل بهار زیباترین مناظر و گل آرایی ها با گل لاله در معرض دید عموم قرار گیرد و شاهد یکی از خاطره انگیزترین جشنواره های گل های لاله باشیم.
شهردار اراک در ادامه بیان داشت: در این جشنواره بیش از ۱۷۰ هزار گل لاله در ۴۰ واریته در کنار گل های بنفشه و درختچه های زینتی در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع در معرض دید علاقمندان قرار گرفته تا شهروندان بتوانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این فضای بسیار زیبا و تماشایی در کنار خانواده سپری کنند.
کریمی گفت: باغ گلهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یکی از جذاب ترین و تماشایی ترین فضاها برای شهروندان و علاقمندان به طبیعت بوده و از امکاناتی نظیر دریاچه، مبلمان شهری، نمازخانه، سرویس بهداشتی و آلاچیق برخوردار می باشد که امسال هم میزبان جشنواره گلهای لاله خواهد بود.
وی بیان داشت:این نمایشگاه در باغ گل های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری واقع در کوی صنعتی همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۹ آماده پذیرایی از شهروندان و همشهریان می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.