تعیین مشوق‌های شهرداری برای پروژه ۲۴ متری

مشوق‌های شورا و شهرداری اراک برای جلب مشارکت و اجرای پروژه ۲۴ متری در این شهر تعیین شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رییس شورای شهر اراک می گوید: با هدف مشارکت مردم در اجرای پروژه ۲۴ متری در این شهر مشوق‌هایی برای جلب مشارکت در اجرای پروژه ۲۴ متری تعیین شده است.به گفته عین القضاتی در اجرای این پروژه، ضوابط احداث بنا در همه املاک واقع در معبر ۲۴ متری، بر اساس ضوابط طرح جامع شهر اراک خواهد بود که شامل تامین توقفگاه خودرو، پله، آسانسور و سقف با بیش از ۵ طبقه و یک پیلوت است.

او افزود: برای تشویق و سرعت در بازگشایی معبر مقرر شده برای املاکی که میزان عقب نشینی آنها ۴۰ تا ۷۰ درصد و حداقل مساحت باقی مانده ۱۶۰ مترمربع باشد، ۵ طبقه با سطح اشغال ۷۰ درصدی در نظر گرفته شود.

این در حالی است که اکنون میانگین سطح اشغال ۵۰ درصدی در اراک اعمال می‌شود و در قالب این مشوق ۲۰ درصد برای ساکنان این معبر در قالب امتیاز در نظر گرفته شده است.

رییس شورای شهر اراک تاکید کرد: شهرداری اراک، برنامه ای به شورا اعلام کرده و برش کار در فواصل زمانی و مقاطع مختلف انجام تا این پروژه به سرنوشت پروژه ۵۸ متری مبتلا نشود.

عین القضاتی گفت: زمان بندی پروژه برای تملک و تعریض‌ها از سوی شهرداری ۲۶ ماه اعلام شده که طبق نظر شورا این زمان باید کاهش یابد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.