دستگاه‌های استان مرکزی میزان جذب بودجه را بررسی کنند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی بودجه استان مرکزی با اشاره به اینکه ۸۶ درصد از بودجه مالی استان در سال گذشته تحقق پیدا کرده است و نیاز است مدیران تلاش کنند تا این رقم عقب افتادگی جبران شود به همین منظور آن‌ها تا هشتم اردیبهشت سال جاری وقت دارند نقاط ضعف را بررسی کنند.

آصفری افزود: با توجه به اینکه سال مالی بودجه استان مرکزی به ویژه شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان تا شهریور سال جاری تمدید شده از دستگاه‌ها درخواست شد گزارش میزان جذب از بودجه را بدهند.

او اضافه کرد: بالغ بر ۱۱۱۷ میلیارد تومان در استان اعتبار تملک دارایی است که باید مشخص شود چقدر اجرایی شده است، در برخی حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی حاصل نشده و نیاز بود با توجه به فرصت ۶ ماهه این بررسی برای تخصیص ۱۰۰ درصدی انجام و اعتبارات پروژه‌های عمرانی عملیاتی شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیاز است نسبت به تخصیص اعتبارات به صورت عادلانه اقدام لازم انجام شود و با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان در شهر اراک ساکن هستند نیاز است نسبت به تخصیص بودجه در مرکز استان توجه ویژه شود.

او ادامه داد: همچنین در خصوص تبصره‌های ۱۵ و ۱۶ در خصوص اشتغال، مغایرتی در گزارش ارائه شده وجود داشت که این نیاز به پیگیری دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.