بخشودگی جرایم مالیاتی در هفته دولت

سرپرست کل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: در هفته دولت جرائم مالیاتی فعالان اقتصادی و کسبه‎ای که نتوانسته بودند مالیات خود را پرداخت کنند، بخشیده شد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از صدا و سیما، در مراسمی با حضور سرپرست کل امور مالیاتی استان، فرماندار محلات و مسئولین شهرستانی، خسروی به عنوان رئیس امور مالیاتی شهرستان محلات منصوب شد.

سرپرست کل امور مالیاتی استان در حاشیه این انتصاب گفت: در هفته دولت اقدامات بسیار مهمی توسط اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام شد که یکی از این اقدامات بخشودگی جرائم مالیاتی فعالان اقتصادی و کسبه که بدلیل شرایط تحریم و مسائل کرونا نتوانسته بودند مالیات خود را پرداخت کنند.

حبیبی افزود: همچنین مؤدیانی که نسبت به اصل پرداخت مالیات اقدام کرده‎اند تا ۱۰۰ درصد جرائم‌شان با توجه به نوع پرونده و شرایط مؤدی و وضعیت مالی مؤدی مورد بخشودگی قرار گرفت.

او ادامه داد: دومین اقدامی که انجام شد، انتصاب مدیران مالیاتی در بعضی از شهرستان‌ها از جمله شهرستان محلات بود که امروز رئیس امور مالیاتی شهرستان محلات منصوب شد و امیدواریم تغییر و تحول در این زمینه انجام شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.