خرید احشام با چک‌های بلامحل!

درعملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی، کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی خرید احشام با صدور چک‌های بلامحل کشف شد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی به نقل از صداوسیما؛ جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی  از کشف کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی خرید احشام با صدور چک‌های بلامحل درعملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبرداد.

سرهنگ “یوسف سپهوند” در این باره گفت: با اعلام شکایت تعدادی از شهروندان از کلاهبرداری که با صدور چک بلا محل اقدام به خرید احشام از آن‌ها کرده بود، بررسی تخصصی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سپهوند افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مشخص شد، کلاهبردار با صدور چک‌های بلامحل که عمدتا به نام افراد معتاد تهیه شده و در هنگام استعلام سوابق بانکی نیز دارای شرایط سفید بوده اقدام به خرید احشام و کلاهبرداری از شکات کرده است.

او گفت: با توجه به متواری بودن متهم، شناسایی وی در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی سرانجام موفق به دستگیری او شدند.

سرهنگ سپهوند با اشاره به اعتراف متهم به ۴ فقره کلاهبرداری افزود: این کلاهبردار با صدور چک‌های بلا محل اقدام به خرید احشام از مال باختگان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کرده است.

او در پایان با تاکید بر ضرورت هوشیاری و دقت نظر شهروندان در انجام معاملات، بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.