همایش «حماسه سیاسی و زنان پیرو ولایت» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، مصطفی ویسمه‌ای، فرمانده انتظامی اراک، ۵ خردادماه در همایش حماسه سیاسی و زنان پیرو ولایت ، گفت: از جمله اهداف ابرقدرت‌ها و دولت‌های استکباری این است که بر سایر دولت‌ها حکومت کرده و آن‌ها را مستعمره خود سازند؛ لذا با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، آرزوی آن‌ها برای تسلط بر این کشور بی نتیجه ماند.

وی افزود: در همین راستا دشمنان برای مبارزه با این انقلاب و ممانعت از جهانی‌شدن آن به فاصله کوتاهی جنگ ۸ ساله را بر این کشور تحمیل کردند و پس از آن نیز به انواع تحریم‌ها و ترورها متوسل شدند.

ویسمه‌ای تصریح کرد: در جنگ تحمیلی علاوه بر عراق به‌طور همزمان ۳۴ کشور دیگر در جبهه مقابله با ایران قرار گرفته ‌بودند و این کشورها در ابعاد مادی، انسانی و اطلاعاتی کشور عراق را حمایت و پشتیبانی می‌کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان پس از ناکامی در این جنگ، جنگ نرم را بر علیه این نظام آغاز کرده‌اند، ادامه داد: جنگ در این میدان به مراتب سخت‌‌تر از جنگ سخت است؛ چراکه در جنگ نرم دشمن مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از مهلک‌ترین ابزار جنگ نرم دشمن که به شدت خانواده و ارکان آن را تهدید می‌کند، ماهواره است، اظهار کرد: در درجه اول افزایش آمار طلاق و در مراتب بعدی افزایش آمار اعتیاد و جرم بزه‌کاری در بین جوانان از عواقب شوم استفاده از این وسیله است.

وی افزود: از سوی دیگر دشمن ماهواره را فضایی برای ضربه‌زدن به ساختار سیاسی کشور ایران قرار داده و سعی دارد تا با متشنج‌ نشان‌ دادن اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور مانع از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شود.

ویسمه‌ای تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند؛ بنده مطمئن هستم که ملت ایران با بصیرت‌تر و هوشیارتر از آن است که با این ترفند‌ها فریب بخورند و به حول و قوه الهی انتخاباتی پرشور خواهیم داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به‌طور قطع مردم ایران همچون گذشته با حضور در انتخابات وفاداری خود به نظام و رهبری را به جهانیان نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: به فرموده معظم‌له؛ انتخابات ایران مظهر آزادی ملت و زمینه‌ساز آبادانی کشور است.

به گزارش ایکنا، ابوالفضل بادرستانی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اراک نیز در ادامه، افزود: در یک کشور مسلمان و شیعی، اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات ایشان وظیفه‌ای است که همه مکلف به انجام آن هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری حضور حد اکثری در انتخابات و نقش‌آفرینی و ایجاد حماسه در عرصه سیاسی کشور است، اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات مظهر حماسه و مردم‌سالاری دینی است.

این مقام مسئول در پایان خطاب به بانوان فرهنگی، خاطرنشان کرد: در سالی که به‌عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده بانوان فرهنگی تمامی سعی و تلاش خود را در راستای تحقق این شعار به کار گرفته و به‌عنوان نقش تأثیرگذار جامعه همچون گذشته در حماسه سیاسی با بصیرت شرکت کرده و همچنین با آگاهی‌بخشی به نسل جوان جامعه، یاریگر آن‌ها در انتخاب فرد اصلح باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.