عملیات بهسازی محور زیرآب شهرستان محلات

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع عملیات بهسازی و لکه گیری هندسی آسفالت در محور زیرآب شهرستان محلات خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی، جهانی با اشاره به اهمیت محور محلات – دلیجان گفت: با توجه به میزان خرابی رویه آسفالتی این جاده و تردد قابل توجه از آن، در جهت خدمت به مردم به خصوص هم استانی‌ها، با پیگیری‌های مستمر به‌عمل آمده و تأمین اعتبار لازم، عملیات بهسازی محور زیرآب در مسیر دلیجان – محلات شروع شد.

او گفت: اعتبار اجرای این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: عملیات تجهیز کارگاه توسط پیمانکار مربوطه در هفته اول تیر ماه انجام و سپس عملیات اجرایی طرح از هفته دوم شروع شد تا موجبات رضایت کاربران جاده‌ای مهیا شود.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های به‌عمل آمده و گزارش گشت‌های نظارت حمل و نقل، متأسفانه یکی از مهم‌ترین عامل خرابی رویه راه‌ها عبور کامیون‌های حامل مواد معدنی دارای اضافه تناژ است که علاوه بر خرابی رویه راه موجب خرابی زیرساخت جاده نیز می‌شود که این امر مخارج بسیار زیادی بر عهده راهداری می‌گذارد.

جهانی تأکید کرد: تقویت گشت‌های نظارت حمل و نقل یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای اجتناب از عبور کامیون‌های دارای اضافه بار با همکاری پلیس راه استان انجام می‌شود و در نتیجه با متخلفین برابر قانون برخورد قانونی لازم صورت می‌پذیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.