پاسخگویی مطلوب به ارباب رجوع تکلیف اولویت‌دار مدیران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پاسخگویی مطلوب مدیران و اختصاص وقت برای ارباب رجوع تکلیفی اولویت‌دار است و باید تمامی توان و نیرو برای تحقق این مهم به کار گرفته شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، «بهروز اکرمی» روز پنجشنبه در حاشیه نشست ارتباط مردمی خود از طریق سامانه سامد در گفت و گو با ایرنا، افزود:حتی اگر  برخی از خواسته‌های مردمی غیرقانونی و غیرمعقول باشد نیز باز وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است که شنونده آن‌ها باشد و راهنمایی‌های لازم و توضیحات موثر در این راستا ارایه دهند.

وی بیان کرد: در تماس تلفنی مردم با سامانه سامد، گله‌مندی‌هایی از برخی رفتار مدیران شنیده می‌شود که این موضوع با جدیت در دست پیگیری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: شرایط اقتصادی و کرونا، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و تکلیف حلقه مدیریتی در سطوح مختلف آن است که به طور مضاعف  بسترسازی برای پیشبرد امور داشته باشند و با رفتار و راهبردهایشان گره‌گشایی از مشکل کنند و به مردم روحیه بدهند.

در نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از طریق سامانه سامد مشکلات ۲۵ نفر از شهروندان استان مرکزی بیان و دستورات لازم برای پیگیری آنان صادر شد.

مهمترین مشکلات مطرح شده در تلفن های مردم با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، اخذ تسهیلات بانکی، معیشت، اقتصاد و بحث نیروهای قراردادی و شرکتی دانشگاه علوم پزشکی اراک و خمین بود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.