رونمایی کتاب سفر به روایت سرفه ها در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، این کتاب به همت ‘حمید حسام’ نویسنده دفاع مقدس از نحوه شیمایی شدن جلالی فراهانی در دوران دفاع مقدس و سفر وی به ژاپن برای مداوا به رشته تحریر در آمده است.

جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، آیت الله مجد روحانی نمونه بسیجی کشور، سردار داود غیاثی راد نماینده رییس ستاد کل نیروهای مسلح، مدیران بخش های مختلف شرکت آذرآب و فعالان رسانه ای دفاع مقدس استان مرکزی در آیین رونمایی این کتاب حضور داشتند.

جلالی فراهانی در این آیین گفت: سفر به هیروشیما نام دیگر کتاب سفر به روایت سرفه ها است که بیانگر مظلومیت ملت ایران در دوارن دفاع مقدس و ایستادگی مقابل ارتش متجاوز رژیم بعثی است.

وی افزود: پزشکان مجرب ژاپن از مداوی عارضه شیمایی من قطع امید کرده و اعلام کردند که یک ماه به پایان زندگی ام باقی مانده است که به لطف خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) تاکنون ادامه حیات داده ام.

وی بیان کرد: در سفر به ژاپن برای قدردانی از پزشکان با اعضای انجمن صلح این کشور آشنا شدم که موجب تقویت ارتباط و تلاش بیشتر ایران و ژاپن برای مبارزه با سلاح های شیمایی در جهان شده است.

این پیشکسوت دفاع مقدس خاطر نشان کرد: منع تولید و استفاده از سلاح های شیمایی باید بر اساس دادگاه لاهه مورد پذیرش همه کشورهای دنیا قرار گیرد ولی کشورهای استکباری و صهیونیستی به این موضوع تمکین نمی کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.