برخورد با فروشندگان مانتوهای پشت نویس شده در اراک

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک از اجرای طرح برخورد با واحدهای عرضه کننده پوشاک پشت نویسی شده در اراک خبر داد و گفت: ظرف یک هفته حدود۵۰۰ مورد اخطار به واحدهای صنفی پوشاک در اراک صادر شده است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، جعفر مددی رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک، در گفتگو با خبرنگار اراک امروز؛ در خصوص طرح برخورد با واحدهای عرضه کننده پوشاک پشت نویسی شده در اراک، گفت: بر اساس ابلاغیه، طرح برخورد با واحدهای صنفی پوشاک ارائه دهنده مانتوهای پشت نویس شده از ۲۱ تیرماه در اراک آغاز شده است.

phpThumb_generated_thumbnailjpg

مددی اظهار کرد: طی این مدت در بازرسی های صورت گرفته حدود ۵۰۰ مورد اخطار به واحدهای صنفی که مانتوی پشت نویسی شده عرضه می کردند داده شده است.

وی با بیان اینکه حجم کار خیلی گسترده است  ادامه داد: این در حالی است که بسیاری از واحدهای صنفی پوشاک از قبیل پوشاک کودکان شامل این موضوع نمی شوند.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با بیان اینکه با جدیدیت با این موضوع برخورد میشود ادامه داد: بازرسی از یکسری از واحدهای باقی مانده هم در حال انجام است.

مددی اضافه کرد: البته با همکاری اداره اماکن و قاضی دادگستری تعدادی از این واحدهای تولیدکننده لباس های پشت نویسی شده جمع آوری شده اند.

وی با اشاره به اینکه اکثر این اجناس به صورت زیر زمینی تولید می شوند بیان کرد: حجم کار به اندازه ای است که مشخص نیست این اجناس در کجا تولید و کی روانه بازار می شود.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: برخورد با این گونه هنجار شکنی ها نیاز به زمان و کار ریشه ای دارد تا  نتایج مشخصی را به همراه داشته باشد.

مددی با بیان اینکه علاوه بر واحدهای صنفی، این اجناس از طریق دست فروشان در مکان های متعددی به فروش می رسد خاطرنشان کرد: لازم است نظارت هایی هم در این خصوص انجام شود.

اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با بیش از یک هزار عضو لباس فروش و تولیدکننده لباس و پوشاک به صورت عمده و خرده فروش فعالیت دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.