تاکید زمانی قمی بر بکارگیری ظرفیت دستگاه‌های استان مرکزی به منظور موزه آرایی باغ موزه دفاع مقدس

استاندار مرکزی بابیان اینکه ظرفیت دستگاه‌های استان مرکزی به منظور موزه آرایی باغ موزه دفاع مقدس به‌کار گرفته شود گفت: تجربیات موفق در تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی به کار گرفته شود.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود زمانی قمی ظهر امروز در نشست هئیت امنای باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به پروژه باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت: تکمیل و ساخت این پروژه که بزرگترین مرکز فرهنگی استان مرکزی است، نیاز است برای آنجام آن از تجربیات سایر موزه‌ها نیز بهره گرفت.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند بکارگیری از ابزار مختلفی است که ساخت و بهره برداری از پروژه باغ موزه این امکان را فراهم می‌کند که بتوان از آن برای انتقال این ارزش‌ها بهره‌مند شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: حضور نسل جوان در این گونه از اماکن سبب می‌شود که آنها پیوند ارتباطی قوی و مستحکمی با شهداء برقرار کرده و هیچگاه خاطره دفاع مقدس را فراموش نکنند.

زمانی‌قمی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد شهداء گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود می فرمایند چون شهداء بهترین هستند باید بهترین ها را برای آنها انجام داد و ما نیز سعی داریم در بحث باغ موزه دفاع مقدس اقدامی موثر و هدفمند انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا نیاز است که امکاناتی که سایر دستگاه‌ها و ادارات استان در بحث موزه‌آرایی دارند شناسایی شده و فهرستی از آن‌ها تهیه شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که در زمان جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشته که باید تمامی این رشادت‌ها برای نسل امروزی بازگو و نمایش داده شود.

زمانی قمی با اشاره به نگاه دولت به جایگاه شهداء گفت: شهداء دارای جایگاه ویژه و ارزنده‌ای هستند که دولت نیز در الویت‌های مهم خود رسیدگی به خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران را قرار داده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.