آغاز بکار مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی

نمایندگی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در استان مرکزی به مسئولیت عبدالرحیم علیپور آغاز به کار کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، علیپور روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شروع کار مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر به اهتمام تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به عنوان خیزش مردمی در لبیک گویی به ندای ولی امر مسلمین برای احیاء و اجرای امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته و اساسنامه آن به تائید وزارت کشور رسیده است.
وی بیان کرد: این تشکل مردم نهاد مطابق تفاهم نامه ای تحت حمایت همه جانبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور قرار دارد و به تبع آن در ۳۱ استان و شهرستان های تابعه نیز به همین شکل فعالیت می کند.
وی اظهارکرد: این انجمن بر اساس اصل هشتم قانون اساسی و نیز مصوبه فروردین ماه ۹۴ مجلس شورای اسلامی که در اردیبهشت ماه همین سال به تائید شورای نگهبان رسید، اقداماتی در رابطه با تذکر لسانی و کتبی انجام می دهد.
مسئول نمایندگی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی گفت: در همین راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور مکاتباتی با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی رئیس ستاد و سردار محسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی برای همکاری با این تشکل مردم نهاد انجام داده است.
علیپور افزود: این انجمن همچنین در نامه هایی جداگانه خطاب به استاندار استان مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی این استان همکاری آنان را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های مجمع مردمی رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی طلب کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.