موسیقی راهکاری برای آشتی مردم با محیط زیست است

مهدی عبدلی، یکی از خوانندگان شهر اراک گفت: موسیقی و شعر راهکاری برای آشتی مردم با محیط زیست است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، این خواننده اراکی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز و جشنواره استانی هنرهای تجسمی در فرهنگسرای آیینه شهر اراک به خبرنگار پانا استان مرکزی، ابراز کرد: محیط زیست یکی از نعمت های الهی است که برای بهره گیری بهینه مخلوقات خداوند در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به این مهم که محیط زیست و طبیعت فقط متعلق به انسان ها نیست و سایر جانداران و گیاهان نیز در آن سهیم هستند و با در نظر گرفتن این موضوع که انسان بیشترین بهره را در زمینه های مختلف از محیط زیست می گیرد؛ بنابراین باید بر روی حفظ این میراث گرانبها و انتقال درست و صحیح آن به نسل های آینده برنامه ریزی شود.

این هنرمند اراکی با اشاره به تاثیر موسیقی و شعر بر آشتی مردم با محیط زیست و طبیعت اظهار داشت: فرهنگ سازی در این زمینه وظیفه ارگان ها و نهادها است اما کارهای موسیقی و جشنواره های مرتبط با این امر می توانند تاثیر آن را در جامعه دو چندان نمایند.

عبدلی با بیان اینکه شعرها و قطعاتی از موسیقی که در رابطه با حفظ محیط زیست باشند می توانند بیشترین تاثیر را بر روی مردم برای نشان دادن اهمیت محیط زیست و حفظ آن داشته باشند، ادامه داد: مردم با موسیقی ارتباط خوبی دارند و همین دلیل هم می تواند از این امر در راستای آشتی مردم با محیط زیست و حفظ آن استفاده کرد.

این خواننده اراکی در ادامه با اشاره به کارهای در دست اقدام خود در سال جاری گفت: فعلا آلبومی را برای بیرون در دست کار ندارم و فقط حدود سه یا چهار تک آهنگ است که در حال کار کردن روی آنها هستم.

عبدلی در خصوص اجرای کنسرت خود در سال جاری نیز ابراز کرد: در صدد برگزاری کنسرت سال ۹۵ در اراک هستم که در صورت مهیا شدن زمینه این کنسرت را به لطف پروردگار یا در شهریور ماه و یا بعد از ماه های محرم و صفر اجرا خواهم کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.