آیت الله دری نجف آبادی: سربازان گمنام امام زمان حافظ ارزش‌های اسلامی هستند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری و مراقبت های هر چه بیشتر از ارزش های اسلامی و انقلابی این مرز و بوم صیانت می کنند و تاکنون خدمات بزرگی به جامعه ارائه داده اند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه اراک بیان کرد: امام زمان (عج) با ظهور خود تمامی مدعیان دروغین اسلام را از صفحه روزگار محو می‌کند و برادری، اخوت و برابری را در بین تمام جهان ایجاد خواهد کرد.

۱۵ شعبان روز سربازان گمنام امام زمان

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: در ایام نیمه شعبان باید به جای ریخت و پاش‌های بیهوده و نا‌به‌جا تمامی این پول‌ها و مبالغ در زمینه کمک به ایتام، نیازمندان و محرومان هزینه شود و اقدامات خدا گونه در رأس تمامی برنامه‌ها و کارها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به شرایط نامناسب مسلمانان در سراسر جهان گفت: امروز شرایط مسلمانان و شیعیان در دنیا بسیار ناراحت‌کننده است اما با ظهور حضرت مهدی(ع) ریشه‌های ظلم و ستم به مسلمانان در عالم خشک می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تمامی ظلم‌ها تنها با ظهور منجی عالم بشریت محقق خواهد شد، افزود: در تمام کشورهای مسلمان و شیعه نشین دشمنان غاصب بسیار زیادی از جمله آل سعود، داعش و جیش‌النصر به مسلمانان ظلم می‌کنند و به جرم شیعه بودن هم‌اکنون ۸۰ درصد مسلمانان در بیشتر کشورها در آتش فقر در حال سوختن هستند.

امام جمعه اراک بیان کرد: امام زمان (عج) با ظهور خود به این سیاهی‌ها و ظلم‌ها پایان خواهد داد و همه مسلمانان باید منتظر ظهور ایشان باشند زیرا انتظار فرج یکی از بزرگ‌ترین گشایش‌ها است که به تمامی بی‌عدالتی‌ها پایان خواهد داد و پرچم عدالت را برافراشته خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: وظیفه شرعی، عرفی و الهی هر فرد مسلمان است آنچه که از دین و مکتب اهل بیت(ع) رسیده را خوب مراقبت کند و از کلمات نورانی قرآن مجید و نهج‌البلاغه به عنوان سرمشق بهره گیرد تا بتوانیم شاهد ظهور و حضور مهدی موعود(ع) و از بین رفتن ظلم و ستم باشیم.

سربازان گمنام با هوشیاری از ارزش های اسلامی صیانت می کنند

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: ۱۵ شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز نامگذاری شده است که این روز بزرگ را به خادمان این عرصه تبریک عرض می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری و مراقبت های هر چه بیشتر از ارزش های اسلامی و انقلابی این مرز و بوم صیانت می کنند و تاکنون خدمات بزرگی به جامعه ارائه داده اند.

شایان ذکر است، خطیب جمعه اراک در پایان روز ملی جمعیت، روز ملاصدرا، سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه، سالروز مقاومت دزفول و روز بهره‌وری را تبریک و شهادت شهید علیرضا بابایی و شهدای مدافع حرم را نیز به مردم شهیدپرور استان مرکزی تسلیت گفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.