توافق برای کناره گیری چند نامزد اصولگرای شازند به نفع یک نامزد

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، عبدالرحیم علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نامزدها با اعلام خود تا روز برگزاری انتخابات به نفع نامزد مورد حمایت این ائتلاف کناره گیری می کنند.
وی گفت: صاحب علی غفاری به عنوان نامزد مورد حمایت این ائتلاف در شهرستان شازند معرفی شده است .
رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی بیان کرد: همچنین در نشستی که در جمع اصولگرایان خمین برگزار شد بر حمایت این ائتلاف از مجتبی ابراهیمی تاکید و مردم این شهرستان به حضور حداکثری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل امد.
وی برگزاری نشست ها و مصاحبه برای دعوت مردم به حضور پرشکوه، حداکثری و آگاهانه در انتخابات آتی را یکی از اولویت های ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی عنوان کرد و گفت: در نشست هایی که در حوزه انتخابیه شازند و خمین برگزار شد ضمن دعوت مردم برای حضور در انتخابات، نامزدهای مورد حمایت و پیشنهادی این ائتلاف به مردم این حوزه ها معرفی شدند.
رئیس ائتلاف اصولگرایان استان مرکزی افزود: مردم در این نشست ها به انتخاب کاندید اصلح برای ایجاد وحدت، همدلی و همکاری با دولت با برای کاهش مشکل محرومان و مستضعفان دعوت می شوند.
علیپور افزود: مردم در انتخابات اتی باید نامزدهایی را انتخاب کنند که منافع ملی و خط قرمزها را مد نظر داشته و حول محور اسلام، قرآن و روحیه انقلاب قانون گذاری کرده و بر اجرای قانون نظارت داشته باشند.
در استان مرکزی هم اکنون ۱۷۵ نامزد در گردونه رقابت ها حضور دارند و تعداد نامزدهای انصرافی در شش حوزه انتخابیه اصلی این استان به ۲۷ نفر رسیده است.
از استان مرکزی با جمعیت یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت هفت نماینده راهی خانه ملت می شوند که دو نفر آنان از اراک، کمیجان و خنداب هستند.
شازند به مرکزیت شهری به همین نام یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.