حجت الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی: ولایت فقیه عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی شامگاه شنبه در برنامه معرفی نامزدها از شبکه سیمای استان مرکزی افزود: دشمنان این مرز و بوم ازموهبت الهی ولایت فقیه که نصیب ملت ایران شده است بسیار ناخوشایند هستند و این اصل و جامعه روحانیت را مورد هجمه های خود قرار داده اند.
وی اضافه کرد: ایمان و اعتقاد به علما و جامعه روحانیت از زمان غیبت کبری امام زمان(عج) آغاز شده و با وجود اینکه امت اسلامی با امام زمان خود ارتباط مستقیمی نداشته اند اما مشکلات و مسائل شرعی خود را با نایبان برحق آن امام همام در میان می گذاشتند.
وی ادامه داد: مسیر اعتماد به علما تا زمان معاصر ادامه داشت تا ملت ایران به آرمان های امام راحل ایمان آوردند و با پشتیبانی از ایشان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی اظهار کرد: هم اکنون نیز مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه، نایب برحق امام زمان (عج) در روی زمین هستند و ملت ایران نیز به ایشان اعتماد و ایمان راسخ دارند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی باید بدانند که حضور در پای صندوق های رای نه تنها به عنوانه یک وظیفه شرعی و قانونی برای آنها محسوب می شود بلکه با این حرکت جهادی و انقلابی توطئه های دشمنان ایران اسلامی بر علیه ولایت فقیه و جامعه روحانیت را خنثی می کنند.
حجت الاسلام والسلمین سید جواد موسوی فرزند سید محمد تقی متولد سال ۱۳۶۰ ، متاهل و دارای سه فرزند است که از سال ۱۳۷۴ تحصیلات حوزوی خود را آغاز کرده و پس از ۱۰ سال مطالعه مقدمات وارد سطوح خارج فقه شده است.
وی در موسسه تخصصی فقه و حقوق بقیه الله قم به پرورش طلاب فقه و اصول اشتغال دارد.
۱۷ نامزد برای رقابت های پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی نام نویسی کردند که در مجموع صلاحیت پنج نامزد تائید شد.
استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت، دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری در کشور برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.