برگزاری انتخابات انجمن ازدواج و خانواده در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی پیش از ظهر دیروز در این نشست گفت: انجمن ازدواج و خانواده با هدف راه‌اندازی و انسجام‌ بخشی شبکه کارشناسان و متخصصین و فعالان عرصه ازدواج و خانواده، ارتقاء سطح علمی کارشناسان، مدرسین، مشاوران و عموم مردم در حوزه ازدواج و خانواده راه‌اندازی می‌شود.

کیانوش امینی افزود: این انجمن همچنین با هدف توسعه کیفی نیروی متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در حوزه ازدواج و خانواده تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: انجمن ازدواج و خانواده به منظور پیشبرد و دست‌یابی بخشیدن به اهداف و فعالیت‌های خود و بر اساس مجموعه وظایف مندرج در اساسنامه در استان‌ها و شعبات استانی یا منطقه‌ای در سطح کشور ایجاد می‌شود.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی ضمن تاکید بر ارتقاء کمی و کیفی آموزش‌های ارائه شده در زمینه روند آموزشی از ابتدا تاکنون، نحوه برگزاری کارگاه‌ها، اهداف، ضرورت و اهمیت تاسیس موسسه در خصوص شرایط عضویت، ارکان موسسه و فرایند تاسیس انجمن مطالبی را بیان کرد.

 در این جلسه که مسئولین مراکز و مؤسسات غیردولتی مجری آموزش‌های پیش از ازدواج و زندگی خانواده به همراه کارشناسان پیشگیری سراسر استان حضور داشتند، از بین شرکت‌کنندگان هشت نفر داوطلب شدند که پس از رأی‌گیری پنج نفر به عنوان اعضای انجمن انتخاب شدند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.