مردم استان مرکزی اعدام شیخ نمر را محکوم کردند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا ، مردم همیشه در صحنه شهرستان اراک نیز پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی بیت المقدس تا خیابان سلمان فارسی راهپیمایی کردند و این اقدام قبیح آل سعود را به شدت محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعتراض آمیز شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، شیخ نمر، شهید راه دین شد- خون به دل تمام مسلمین شد، نمی شود پاک زلوح گردون جنایت آل سعود ملعون، شیخ نمر فدایی قرآن است شهید دین، زنده و جاودان است؛ سردادند.
آل سعود، محکوم بر شکست است – فریاد ما، فریاد حق پرست است، فریاد این امت غرق خروش خون شهید نمر، نیفتد از جوش، وهابی ملعون کند جنایت اسرائیل از او کند حمایت، شیخ نمر پیرو دین و قرآن کشته شده به دست نامسلمان، شیخ نمر و رهرو عترت بود شهید جاوید ولایت بود، از دیگر شعارهایی بود که مردم در این راهپیمایی مردم فریاد زدند.
در پایان این راهپمایی قطعنامه محکومیت اعدام آیت الله نمر باقر النمر بدست رژیم سعودی قرائت شد که در آن آمده است: شهادت، جایگاه برتر اولیای خاص و مقربان ویژه الهی و آرزوی دلیر مردان خدایی است و کم ترین پاداش جاودانه و الهی است که نصیب مردان خدایی می شود، اما جبهه مشترک آمریکایی ـ صهیونیستی و آل سعود، به خوبی باید بداند که ریختن این گونه خون های پاک و مطهر، باعث گسترش چشمگیر بیداری اسلامی و رشد سریع تر معارف حقیقی اسلام ناب محمدی(ص) و موجب نابودی و سرنگونی هرچه زودتر آنان خواهد شد.
در این قطعنامه تاکید شده است: پیام شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر، موج جدید و فراگیر بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان ایجاد کرده به طوری که امواج خروشان خشم و نفرت و انزجار انقلابی مسلمانان جهان از اقدامات دیوانه وار و وحشیانه آل سعود همانند کوهی بر سر آنان خراب خواهد شد.
در قطعنامه اضافه شده است: ما شرکت کنندگان در این راهپمایی، اقدام جنایتکارانه رژیم آل سعود در اعدام عالم مؤمن و مظلوم آیت الله نمر باقر النمر و ادامه کشتار مردم بی دفاع یمن را به شدت محکوم نموده و مواضع خویش را اعلام می داریم.
در بندهای این قطعنامه ذکر شده، ما تظاهر کنندگان، ادامه سیاستهای نابخردانه و خوی وحشیانه رژیم آل سعود با حمایت امریکای جنایتکار، انگلیس و صهیونیسم تروریست پرور در کشتار مردم مظلوم یمن و اعدام رهبر شیعیان عربستان شیخ نمر باقر النمر را به شدت محکوم نموده و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: بدون تردید خون به ناحق ریخته ی این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.
در بند دوم این قطعنامه آمده است : بی شک دست خبیث سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و پیاده نظام های منفور و پلید آنان در سرزمین حجاز که در پس جنگ ها و جنایات جاری در منطقه برای تشدید شکاف بین مسلمانان نمایان است با اراده امت اسلامی در حفظ وحدت و انسجام دینی قطع خواهد شد.
در بند پایانی این قطعنامه گفته شده است: ما تظاهرکنندگان، از سازمانها و نهادهای بین المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان می خواهیم تا با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت آشکار رژیم سعودی موضعگیری کرده و با پیگیری و محکومیت شدید آن به وظیفه انسانی خود عمل نماید.
راهپمایی محکومیت شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر پس از اقامه نماز جمعه در ۳۰ نقطه از استان مرکزی در شهرستانهای اراک، خمین، ساوه، زرندیه، دلیجان، محلات، شازند، خنداب ، تفرش، آشتیان، کمیجان و فراهان برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.