آمادگی شهرداری اراک برای استقبال از فصل سرما

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، مرادعلی عباسی صبح دیروز در نخستین جلسه کمیته اجرایی و عملیاتی زمستانه اظهار داشت: اقدامات لازم برای آمادگی و هماهنگی کامل سازمان‌ها و مناطق به منظور اجرای دقیق عملیات زمستانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌ها، نقاط قوت و ضعف شناسایی و مشکلات احتمالی بررسی و تمامی تجهیزات و ادوات زمستانی مورد نیاز با توجه به موقعیت مناطق و حوزه تحت پوشش، به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با اشاره به نقش حساس شهرداری در فصل زمستان گفت: شهرداری در فصل سرما وظیفه بسیار سختی بر عهده دارد و باید برای مقابله با هرگونه بحران آمادگی لازم را داشته باشد.

عباسی بیان داشت: جلوگیری از آب‌گرفتگی و یخ‌زدگی معابر با توجه به رفت و آمد شهروندان از مسائل مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امسال جایگاه‌های دپوی نمک و ماسه در تمامی مناطق از طریق مساجد و ایستگاه‌های آتش‌نشانی توزیع می‌شود، ادامه داد: تلاش داریم تا پایان هفته بین تمامی مدارس کیسه‌های نمک توزیع کنیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک بیان کرد: مناطق ۶ گانه و سازمان خدمات موتوری نسبت به راه‌اندازی جایگاه‌های دپوی نمک و ماسه که باید به صورت سوله و یا با داربست و برزنت مسقف باشند، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی حمیدرضا قناتی را به عنوان دبیر کمیته اجرایی و عملیاتی ستاد زمستانه معرفی کرد و بیان داشت: مسئولان سازمان خدمات موتوری نسبت به تهیه نقشه و درجه‌بندی معابر اهتمام  ویژه‌ای داشته باشند و مدیران مناطق با اولویت‌بندی مسیر برف روبی یا نمک پاشی نسبت به انجام آن اقدام کنند تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

سازماندهی، برنامه‌ریزی و تشکیل اکیپ‌های زمستانی به منظور برخورد با هرگونه بحران از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.