برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین به میزبانی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، ونایی گفت: این تئاتر با مشارکت سازمان بهزیستی استان های تهران، اصفهان، قم، البرز و چهارمحال بختیاری در اسفند ماه ۱۳۹۴برگزار می شود.
وی افزود: سازمان بهزیستی در راستای فعالیت های خود در زمینه ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به معلولین و تلاش در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی آنها برآن است با توجه به نقش مؤثر و ارزشمند هنر نمایش در ایجاد ارتباطی هماهنگ، تأثیر گذار و پویا در جهت توانمندسازی افراد معلول این جشنواره را برگزار نماید.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: برابرسازی فرصت ها در تمامی عرصه های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و هنری، ارتقای سطح آگاهی عمومی و تغییر نگرش منفی نسبت به افراد دارای معلولیت، تلفیق اجتماعی فرد معلول و کمک به مشارکت وی در جامعه و پیشگیری از تشدید معلولیت و توانمندسازی افراد دارای معلولیت محورهای مورد تأکید جشنواره می باشد.
ونایی با بیان اینکه آثار ارسالی براساس محورهای ارائه شده در اولویت انتخاب قرار خواهند گرفت اظهار داشت: مهلت ارسال متون ۲۰ آبان ماه، اعلام نتایج بازخوانی ۲۵ آبان ماه، زمان بازبینی ۲۶ دی تا ۵ بهمن ماه و زمان برگزاری جشنواره ۲ لغایت ۵ اسفند ماه سال جاری است.
وی ابراز داشت: بخش های مختلف جشنواره شامل تئاتر صحنه ای، خیابانی، کودک و نوجوان، آموزش و پژوهش و اقتباس از آثار خارجی در صورت همسویی با اهداف و محورهای جشنواره بلامانع است.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان مرکزی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بهزیستی استان مرکزی به آدرس www.markazi-behzisti.ir بخش تئاتر معلولین مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.