حقیقی : اصحاب فرهنگ و هنر ارباب ما هستند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- مهدی حقیقی در جمع خبرنگاران با اشاره به شخصیت‌های بزرگ فرهنگی و تاریخی در این استان، گفت: خدمت کردن در منطقه‌ای که سرشار از نخبگان، فرهنگ‌سازان و بزرگان تاریخی استٰ کار آسانی نیست.

وی اصلی‌ترین موضوع در حوزه فرهنگ را توجه به نیروی انسانی دانسته و بیان کرد: اولویت اصلی من در وهله اول استفاده از نیروی انسانی هم در بخش اداره کل و هم در بخش هنرمندان است.

حقیقی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ ارباب ما هستند و ما نوکر این اصحاب فرهنگ هستیم، ایجاد بستر مناسب برای حرکت‌های فرهنگی هنرمندان را از وظایف مدیران فرهنگی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: ما نیامده‌ایم مدیریت کنیم، بلکه برای نوکری اصحاب فرهنگ و هنر منتخب شده‌ایم.

وی ضمن تاکید به واگذاری امور فرهنگی به بخش خصوصی که همین هنرمندان هستند به سه وظیفه ذاتی حمایت، هدایت و نظارت دولت اشاره کرد و گفت: دولت امور مربوط به هنرمندان را به خودشان واگذار کند.

حقیقی تعامل با افراد تاثیرگذار در زمینه فرهنگ و هنر و سایر بخش‌ها را از دیگر برنامه‌های خود عنوان و تصریح کرد: من سیاسی نیستم و برای انجام وظایفی که به من محول شده قائل به گفت‌وگو هستم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.