آغاز عملیات اجرایی پروژه الماس غرب اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، مهدی زندیه وکیلی، معاون عمرانی استاندار مرکزی پیش از ظهر چهارشنبه در این آئین گفت: سه پارکینگ طبقاتی دیگر در اراک در حال ساخت است.

وی افزود: با تحولاتی که اخیرا در زمینه جذب سرمایه گذار برای انجام پروژه های عمرانی شهر اراک صورت گرفته شاهد اجرای پروژه های بزرگ شهری در اراک خواهیم بود.

زندیه وکیلی اظهار داشت: به همت سرمایه گذاران بومی توانستیم پروژه مجتمع تجاری اداری و پارکینگ طبقاتی الماس غرب اراک را طراحی کنیم که از امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی در مورد سرمایه گذاری این پروژه بیان اشت: از کل سرمایه گذاری این پروژه ۴۹ درصد مربوط به شهرداری و باقی هزینه ها را نیز بخش خصوصی سرمایه گذاری کرده است.

وی ادامه داد: تامین زمین و صدور پروانه نیز بر عهده شهرداری و باقی مراحل برعهده بخش خصوصی است.

زندیه وکیلی خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این پروژه بزرگ مسافران و ترددکنندگان از کمربندی شمالی و جنوبی اراک به راحتی از خدمات این مجتمع بهره مند می شوند.

به گفته وی دو پروژه بزرگ مجتمع تجای دیگر نیز در کوی صنعتی اراک و یک مجموعه هم در هتل امیرکبیر اراک در حال ساخت است و با این شرایط اراک در زمینه مسائل عمرانی و توسعه در آینده از موقعیت خوبی برخوردار می شود.

معاون عمرانی استاندار مرکزی در مورد طرح ۵۵ متری شهر اراک نیز گفت: با تبدیل کاربری و امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی تکلیف طرح ۵۵ متری هم روشن خواهد شد.

گفتنی است مجتمع تجاری اداری و پارکینگ طبقاتی الماس غرب اراک در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع در قالب هفت طبقه شامل سه طبقه منفی پارکینگ، یک طبقه همکف تجاری و سه طبقه خدماتی، رفاهی و فرهنگی با زیربنای ۶۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر۲۳۰ میلیارد تومان در مدت ۳۰ ماه ساخته خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.