رشد ۴۱ درصدی درآمد ملی و استانی استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، مهدی میراشرفی در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی – گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۲۸۶ میلیارد ریال درآمد ملی و استانی کسب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان درآمد مالیات بر ارزش افزوده این گمرکات نیز در مدت زمان یاد شده بیش از ۲۸۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

میراشرفی همچنین از افزایش تعداد پرونده‌های قاچاق کالا در شش ماهه امسال خبر داد و گفت: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این مدت ۱۲۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل با افزایش ۴۸ درصدی مواجه بوده‌ایم.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی ارزش ریالی این پرونده‌ها را بیش از ۵۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ارزش این پرونده‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی در پایان، عمده کالاهای کشف شده را انواع پوشاک، انواع دستگاه کپی و فاکس مستعمل، انواع لوازم آرایشی، سم و روسری، لوازم التحریر، چای، انواع گوشی تلفن همراه و تبلت، انواع پوشاک، کولر گازی، تلوزیون و یخچال  و …برشمرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.