پایان فاز نخست طرح بهسازی قطعه گلزار شهداء اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، بیژن قاضی‌نظامی عصر دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام مرحله نخست عملیات مرمت قطعه گلزار شهداء اراک اظهار داشت: از جمله وظایف مهم و اصلی در لیست مسئولیت‌های سازمان آرامستان رسیدگی و بهسازی قبور شهدا است که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده که این طرح در غالب چند مرحله انجام شود.

وی افزود: در فاز نخست این طرح اقداماتی نظیر مرمت‌و بهسازی سنگفرش معابر قطعه یک، عملیات کابل کشی به منظور افزایش لوکس نوری و نصب چراغ روشنایی، نصب نیمکت‌های فلزی جدید در محوطه قطعه، عملیات زیباسازی باغچه‌ها و احداث باغچه‌های جدید در اطراف قبور مطهر شهدا، بهسازی راه آب‌های کنار قبور و اجرای میله چاه‌ها در کنار قبور انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان اراک تصریح کرد: البته به دنبال اجرای این طرح در غالب فاز یک بلوک باغچه‌های داخل محوطه ومیله‌های جای قاب عکس رنگ آمیزی و عملیات چمن‌کاری نیز انجام شد.

قاضی نظامی با اشاره به اتمام پروژه سنگفرش مقبره شهدای گمنام آرامستان اراک گفت: از جمله فعالیت‌های مهم انجام شده در آرامستان مرمت و بهسازی قبور شهدای گمنام بود که با اجرای عملیات سنگفرش به تمام رسید.

وی ادامه داد: در راستای رسیدگی هرچه بهتر به گلزار شهدای اراک مراحل ساخت بوستان هزار متری در کنار قبور مطهر شهدا نیز به تمام رسیده و در حال حاضر سردرب های رواقها در وضعیت کاشی کاری است.

قاضی‌نظامی خاطرنشان کرد: با انجام فعالیت‌های این چنینی و رسیدگی به وضعیت آرامستان قسمتی از زیبایی شهری به شمار آمده که به طور قطع رسیدگی به آنها می‌تواند سبب تغییر مبلمان شهری شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.