معرفی فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پیش از ظهر امروز در این مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: امنیت مهم‌ترین نیاز بشریت است و بدون آن آرامش و آسایشی وجود نخواهد داشت.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌‌آبادی تصریح کرد: امروز به واسطه اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی شاخصه امنیت ایران در بالاترین درجه قرار دارد و نیروی انتظامی کارنامه درخشانی از خود در لایه‌های مختلف امنیت اعم از امنیت ملی، ترافیکی، حمل و نقل و… بر جای گذاشته است.

وی بیان داشت: نیروهای انتظامی باید با جدیت با جریان‌های شرارت‌بار برخورد کرده و اجازه ندهند خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مذاکرات هسته‌‌ای گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد آمریکا از مذاکرات هسته‌ای سوء استفاده کند و ما نیز در داخل باید بکوشیم به بهترین نحو ممکن از این مذاکرات برای ارتقای فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و امنیتی جامعه بهره ببریم.

استاندار مرکزی نیز گفت: وظایف و پیچیدگی‌های نیروی انتظامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

محمود زمانی‌قمی افزود: ماموریت‌های نیروی انتظامی بسیار متنوع و پیچیده است و خوشبختانه نیروهای سبزپوش نیروی انتظامی به خوبی توانسته‌اند وظایف خود را به انجام برسانند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم در حال خدمات‌رسانی به مردم بوده و است.

فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی نیز گفت: سخنان مقام معظم رهبری مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرلوحه کار نیروی انتظامی است و ما نیز در استان مرکزی در راستای تحقق فرامین معظم‌له تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست.

کیومرث طهماسبی بیان کرد: بهره‌گیری از مشارکت عمومی مردم در آرامش و ارتقای امنیت کشور، رعایت سلسله مراتب نظامی در نیروی انتظامی استان، تشکیل اتاق فکر و… از دیگر اولویت‌های مدنظر فرماندهی انتظامی استان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.