توزیع پیک نوروزی در بین دانش آموزان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش پانا، شهریار فولادوند در نشستی خبری گفت: وقتی یک وقفه قابل توجهی متجاوز از ۱۰ روز در یک سال تحصیلی اتفاق می افتد ممکن است به وضعیت آموزشی دانش آموزان لطمه بزند.
وی اظهار داشت: از این رو آموزش و پرورش استان با توافق وزارت آموزش و پرورش اقدام به تهیه پیک نوروزی با رویکر ایجاد تکلیف و آموزش کرده است که دارای تنوع و جذابیت نیز باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: امسال پیک های نوروزی با بررسی های کارشناسانه و دقیق و با اتخاذ رویکردهای مذکور تهیه و چاپ شده است و با قیمت یک هزار و ۲۰۰ تومان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
فولادوند با اشاره اینکه امسال پیک های نوروزی در بین دانش آموزان مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی توزیع می شود، عنوان کرد: در آخرین روزهای سال این پیک ها در بین دانش آموزان توزیع می شود تا آنها مقید شوند که آخرین روزهای سال نیز در مدرسه حاضر شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث ارتقای فرهنگ چهارشنبه سوری نه چهارشنبه سوزی در مدارس اشاره و بیان کرد: در این راستا پوسترهایی تهیه و در مدارس نصب شده است تا دانش آموزان از انجام هرگونه رفتارهای پرخطر در چهارشنبه آخر سال دوری کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: از سوی دیگر در این راستا کلاس های آموزش خانواده با همکای نیروی انتظامی در مدارس برگزار شده است و بسته های فرهنگی با موضوع چهارشنبه سوری نه چهارشنبه سوزی در مدارس توزیع شده است تا آسیب های این روز به حداقل برسد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.