انتخاب ایکنای استان مرکزی، بعنوان خبرگزاری برتر جشنواره شهید ثامنی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، همایش بسیج و رسانه و اولین جشنواره رسانه‌ای شهید محمد مهدی ثامنی با هدف تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، شهدای رسانه و اصحاب رسانه استان مرکزی به همت سپاه روح الله استان در سالن اجتماعات پالایشگاه امام خمینی(ره) شهر مهاجران شازند برگزار شد.
در این همایش که امروز، ۲۴ دی برگزار شد از نمایندگان خبرگزاری‌های ایکنا، ایرنا و فارس استان مرکزی، جمعی از پیشکسوتان عرصه رسانه،  فعالان عرصه رسانه، نشریات و مطبوعات استانی به پاس تلاش در راستای انعکاس اخبار با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در حوزه خبرگزاری‌ها خبرگزاری ایکنای مرکزی به پاس تلاش در راستای انعکاس اخبار، اطلاع‌رسانی و پوشش خبری مأموریت‌ها و فعالیت‌های سپاه و بسیج به عنوان خبرگزاری برتر شناخته شده و با اهدای لوح تقدیر و تندیس این جشنواره مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

همایش بسیج و رسانه و اولین جشنواره رسانه‌ای شهید محمد مهدی ثامنی با شعار بسیج، رسانه و گفتمان ولایت با محورهای بسیج، رسانه و مطالبات مقام معظم رهبری، بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره، بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی و بسیج، رسانه و عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.