برگزاری سومین دوره انتخابات کانون مداحان اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بعد از ظهر امروز در این انتخابات اظهار داشت: انتقال پیام اهل بیت(ع) به مسلمانان جهان یکی از مهم‌ترین وظایف مداحان است که وظیفه‌ای سخت و سنگین است.

حجت‌الاسلام صفر قربانپور ادامه داد: مداحان برای اینکه بتوانند این وظیفه را به درستی انجام داده و در کار خود موفق باشند، باید علم و دانش خود را در زمینه شناخت ائمه اطهار(ع) افزایش داده و با علم و به درستی این پیام را منتقل کنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه و ویژگی یک مداح خوب ولایت‌مداری و مداحی در شان ائمه اطهار(ع) است و با توجه به اینکه مداحان و ذاکرین بازوان مردمی تبیین سیمای اهل بیت(ع) هستند باید در کار خود نهایت دقت را داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه سخنان مداحان در بطن جامعه تاثیرگذار است، بیان داشت: مداحان اهل بیت(ع) باید با استفاده از احادیث و منابع معتبر در مجالس روضه حضور یابند و اجازه ندهند خرافات و شایعات به مجالس دینی ورود پیدا کند.

قربانپور بر ضرورت حضور افرادی با درایت در مدیریت کانون مداحان تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: حضور افرادی با درایت در این کانون موجب ترسیم نقشه راهی مدون در حوزه مداحی اراک خواهد شد.

وی تاکید کرد: آموزش، تغذیه فکری و سطح بندی مداحان، سیاست‌گذاری و نظارت در حوزه مداحی از برنامه‌های مهم کانون مداحان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه انتخابات برگزار شد و در پایان هشت نفر به عنوان اعضای اصلی کانون مداحان شهرستان اراک انتخاب شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.