هفته نامه سرچشمه: ربع سکه دوای درد قهرمانان ورزشی نیست

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا،دراین مطلب آمده است: هرچند فوتبال ما به عنوان پرطرفدارترین ورزش کشور دراستان مرکزی پله های نزول و افت را یکی پس از دیگری طی کرده و امروزازهیاهوی حضور نفت درلیگ برتر تنها یک تیم لیگ سه و یک تیم اهدایی در لیگ دو با قیمانده، ولی هندبالی ها با دست خالی سالهاست استان مرکزی و اراک را شرمنده کرده اند.

این نشریه اضافه کرده است: درحالی که استان مرکزی و اراک نام پایتخت صنعتی استان ایران را یدک می کشند مسوولان نتوانسته اند مدیران صنعت را به حمایت از ورزش وپرداخت قدرالسهم خود در توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی سهیم نمایند.

هفته نامه سرچشمه به مقایسه جوایز و حمایت سایراستانها از ورزش پرداخته و آورده است: در خبرها آمده بود که در استان فارس از قهرمانان آسیایی و پاراآسیایی با زمین ۲۰۰ متری، درخراسان جنوبی با ۳۵ سکه تمام و نیز در استانهای دیگر با هدایای نفیس دیگر تجلیل شده است.

‘ شازندی ها دراولویت استخدام واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی این شهرستان، تحویل دو دستگاه آمبولانس و شش دستگاه دیالیز به استان مرکزی، رتبه برتر اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان مرکزی در سطح کشورو برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در اراک’ از دیگر عنوان های خبری هفته نامه سرچشمه است.

هفته نامه سرچشمه با مشی فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی با صاحب امتیازی ومدیر مسوولی ‘مصطفی قاسمی’ به صورت رنگی در گستره استان مرکزی توزیع می شود.

*** ‘خانه ای که خود ساخته ایم’ عنوان گزارشی است از گروه فرهنگ و هنرروزنامه عطریاس در شماره ۵۳۰ به قلم ‘بهنام براتی’ که خواستار حمایت هیات مدیره خانه مطبوعات در حوزه های مسکن، آموزش و ایجاد فضای آزاد شده است.

نویسنده دراین گزارش آورده است: خانه مطبوعاتی که ۱۰ سال از اولین حرکت های آن گذشته است امروز با حضور اکثریت فعال و حمایت های همه جانبه اقشار و گروه های مطبوعاتی، درکمال آرامش و دورازهر حاشیه ای هیات مدیره خود را انتخاب کرد.

براتی درادامه اضافه کرده است: تمام اهالی مطبوعات استان مرکزی با این حرکت درست به آینده امیدوار شدند و حمایت ها ازاین خانه و رشد و پیشرفت آن درسایه توجه اهالی رسانه دراستان مرکزی است.

‘اولتیماتوم استاندار به بانک های استان، چاقویی که دسته خود را برید، هنوز چهارتا از کتاب های درسی ام را نخریده ام، کاهش نرخ سزارین درطرح تحول سلامت در استان مرکزی و انتقاد استاندار مرکزی ازعدم اجرای مصوبات ساماندهی میدان میوه وتر بار ‘ از دیگر عنوان های خبری و گزارشی روزنامه عطریاس است.

روزنامه عطر یاس با مشی سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و ورزشی با صاحب امتیازی ومدیر مسوولی ‘داود باقری’ در استان مرکزی چاپ و منتشر می شود.

هم اکنون ۵۵ نشریه محلی در قالب روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه، فصلنامه در استان مرکزی مجوز رسمی انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند که ۴۳ نشریه چاپ و دراختیارعلاقمندان قرار می گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.