خطبه های نماز جمعه اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، آیت الله « قربانعلی دری نجف آبادی » در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا؛ مسجد الاقصی را به پایگاهی نظامی تبدیل کرده ولی جهان اسلام از این اقدام بیزار است و تا آخرین قطره خون پای آزادی مسجد الاقصی ایستاده اند .

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی می خواهد فلسطینی ها در مسجد الاقصی وجود نداشته باشند نبابر این همه مسلمانان باید کمک کنند تا این مسجد از دست این جنایتکاران آزاد شود و به دامان اسلام بازگردد.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: بخشی از خاک عراق از دست گروه تروریستی داعش آزاد شده و باید همه کمک کنند تا موصل و دیگر نقاط نیز آزاد شود و مردم این کشور بتوانند در آزادی و آرامش زندگی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در خصوص مذاکرات ۱+۵ اظهار کرد: آمریکا و آمریکاییان باید بدانند ملت ایران در برابر تمام زیاده خواهی های آنان می ایستد و با تهدید از میدان به در نخواهند رفت و این واقعیت را در تمام طول تاریخ نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دولت و مجلس باید با تدبیر در صورت ادامه یافتن تحریم ها با پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب، زمینه ای را ایجاد کنند که همانگونه که تا کنون روی پای خود ایستاده ایم بتوانیم از این به بعد نیز روی پای خود بایستیم.

وی افزود: همچنین باید با استفاده از ظرفیت های داخلی و فعال سازی واحد های نیمه تعطیل و نیمه کاره از ورود کالاهای بی کیفیت چینی به کشور جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری اینکه تعدادی واحد نیمه کاره صنعتی در استان وجود دارد، بیان کرد: با فعال سازی این واحدها استان مرکزی می تواند یک میلیارد دلار کالای غیر نفتی به کشور های دیگر صادر و بسیاری از نیازهای کشور را تامین کند.

امام جمعه اراک ، بزرگترین پیام عاشورا و کربلای حسینی را درس تقوا و ایستادگی در برابر هواپرستی و جاه طلبی دانست و گفت: امام حسین(ع) و یاران با وفایش از شاخصه های اهل تقوا در تاریخ اسلام هستند که با شهادت خود در راه خدا؛ اسلام را زنده نگاه داشته و تقوا را به پیروزی رساندند.

وی ادامه داد: تقوا از لوازم اصلی ایمان و نشانه مومن واقعی است و از دیدگاه قرآن کریم تقوا همراه با اطاعت از انبیاء آمده است و این دو جدا از هم نیست بلکه مکمل همدیگر هستند.

امام جمعه اراک بیان کرد: افرادی که دین فروشی کنند شاید چند صباحی جایگاه و مقامی داشته باشند ولی چیزی جز ننگ در دنیا و آخرت نخواهند داشت.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: اعمال و بلاهای عالم برزخ همه نتیجه اعمال و کارهای ما در این دنیا است و افراد با کارهای خود بهشت و جهنم رابرای خود رقم می زنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.