دستگیری سارق برداشت کننده غیر مجاز از حساب بانکی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرگرد مصطفی نوروزی در این باره افزود: هفته گذشته یکی از شهروندان اراکی با در دست داشتن شکوائیه به پلیس فتا استان مرکزی مراجعه کرد و اذعان داشت مبالغی از حساب بانکی اش به صورت غیر مجاز برداشت شده است.
وی بیان کرد: موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرقت و تحقیقات توسط کارشناسان و کاراگاهان این پلیس جهت شناسایی متهم آغاز شد.
 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پس از اقدامات فنی و مستندات بدست آمده و انجام تحقیقات نامحسوس کارآگاهی و فنی، متهم که خانمی اهل و ساکن شهرستان خمین  و یکی از دوستان شاکی بود شناسایی شد.
 سرگرد نوروزی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر و پس از بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد و عنوان داشت با شاکی پرونده رفت و آمد خانوادگی داشته و با ترفند های خاص و جذب اعتماد وی توانسته اطلاعات محرمانه از حساب بانکی وی را  به دست آورده و در چندین مرحله اقدام به برداشت مبلغ پنج میلیون ریال کرده است.
وی از همشهریان خواست از قرار دادن اطلاعات حساب بانکی خود در اختیار دیگران حتی صمیمی ترین دوستان خود خودداری کرده و در صورتی که چنین عملی را انجام داده اند هرچه سریعتر نسبت به تعویض رمز دوم حساب خود اقدام کنند.
 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان به شهروندان توصیه کرد با فعال کردن پیامک بانکی (برداشت از حساب) در صورت برداشت غیر مجاز، بلافاصله از تراکنش های حساب بانکی خود باخبر شده و امکان سوء استفاده را به سودجویان ندهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.