رییس مجمع نمایندگان استان: موفقیت های نظام مرهون بیداری سرویس امنیتی و اطلاعاتی کشور است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، «قاسم عزیزی» روز پنجشنبه به مناسبت هفته گرامیداشت وزارت اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبات و استقلال کنونی کشور با اقتدار وزارت اطلاعات و حاصل شده و این مهم برگرفته از عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: روح حاکم بر وزارت اطلاعات را آرمان های امام راحل و انقلاب و تعمیق اهداف اسلامی آن تشکیل داده و نیروهای این وزارتخانه با تلاش بی وقفه و استوار برای حصول امنیت همگانی در جامعه تلاش می کنند.

نماینده مردم شازند بیان کرد: نیروهای جان برکف وزارت اطلاعات با در نظر گرفتن منافع ملی و بدون نگاه جناحی و پرهیز از هرگونه گرایش های سیاسی و جناحی برای همگرایی و وحدت و انسجام نیروهای داخلی نظام تلاش می کنند.

وی افزود: وزارت اطلاعات با ارایه به موقع اطلاعات به تصمیم گیران نظام در روند تصمیم سازی برای مسوولان کشور قدم های بزرگی برداشته و با استفاده از ظرفیت های علمی پژوهشگران در راستای ماموریت خود در راستای پیشرفت علمی کشور نقش آفرینی می کند.

عزیزی خاطرنشان کرد: اقتدار اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد امنیت پایدار مردمی در جامعه و نیز خنثی سازی تهدیدات و توطئه های جبهه دشمن بر اثر محاهدات های سربازان گمنام امام زمان با هدایت های مقام معظم رهبری حاصل شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.