ثبت نام ۷۶ نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی

http://img.irna.ir/1392/13920126/80615180/T80615180-3865221.jpgبه گزارش مرکزی دیلی ، ‘ابوالقاسم نصراللهی’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد فقط ثبت نام کنندگان درفرمانداری ها و بخشداری ها را شامل می شود و آمار دفاتر پیشخوان جزو آن نیست.

وی بیان کرد: از تعداد ثبت نام کنندگان ۱۰ نفر برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و ۶۶ نفر برای شوراهای روستایی ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی اضافه کرد: ثبت نام از داوطلبان تا پایان وقت اداری روز یکشنبه یکم اردیبهشت امسال ادامه دارد.

نصراللهی توضیح داد: داوطلبین باید در مهلت یاد شده با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: همچنین داوطلبین می توانند برای تسهیل در ثبت نام به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا دفاتر آی سی تی روستایی مراجعه و پس از دریافت شماره رهگیری به فرمانداری ها مراجعه کنند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی یادآور شد: هیات های اجرایی به منظور برگزاری انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری ها تشکیل شده و تعداد معتمدین هیات های اجرایی در فرمانداری ها هشت نفر و در بخشداری ها هفت نفراست.

نضراللهی اظهار کرد: ارائه اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر همه صفحه های آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید در ابعاد سه در چهار سانتی متر و اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی تصریح کرد: سه هزار و ۵۰ نفر عضو اصلی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی می شوند که از این تعداد ۱۹۳ عضو اصلی شوراهای اسلامی شهرهای استان خواهند بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.