برگزاری رژه نیروهای مسلح استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده صبح امروز در کمیته اطلاع رسانی هفته دفاع مقدس با تبریک هفته کرامت با اشاره به رشادت های رزمندگان در جنگ ۸ ساله اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای بازگویی ایثارها، فداکاری های رزمندگان اسلام که در طول ۸ سال دفاع مقدس به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: دوران ۸ سال دفاع ملت ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این سرزمین به عنوان یکی از بارزترین الگوی صبر و استقامت ملت ایران در تاریخ بشریت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: این پایداری برخاسته از وحدت و ایمان بود و عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری های شهداء، جانبازان و ایثارگران است و ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری های آنان را به نسل جوان امروز انتقال دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود.

سرهنگ پاسدار گلشن زاده با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس از جهت گرامیداشت یاد و خاطره این ۸ سال رشادت بی بدیل اهمیتی دو چندان دارد و همه ارگان ها باید برای گرامیداشت این هفته اهتمام ویژه ای بورزند.

وی بااشاره به تاثیرپذیری خیزش های مردمی منطقه از انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز خدا را شاکریم که فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان بویژه کشورهای اسلامی منطقه فراگیر شده و آثار و برکات آن را در خیزش های مردمی منطقه مشاهده می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون پاک شهدا در دوران دفاع مقدس مشاهده می کنیم امروز رژیم اشغالگر قدس در تنگنا و فشار بی سابقه ای قرار گرفته است و مقاومت فلسطین به جایگاه ویژه ای در معاملات منطقه ای دست یافته است.

سرهنگ پاسدار گلشن زاده با تاکید بر مردمی بودن و مشارکت حداکثری آحاد مردم به ویژه جوانان در اجرای برنامه های دفاع مقدس گفت: نصب عکس های شهداء در میادین و خیابان ها، تزئین معابر با علائم و نشانه های دفاع مقدس و برپایی مراسم مختلف فرهنگی و لازم به شمار می رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.