افتتاح واحد پذیرش آرامستان اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، قاضی نظامی مدیرعامل آرامستان شهرداری اراک در این مراسم اظهار داشت: در این واحد بانک، ثبت احوال، پزشکی قانونی و واحد پذیرش به صورت متمرکز و یکپارچه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این واحدها در گذشته به صورت پراکنده در آرامستان مستقر بود که موجب نارضایتی مردم و تأخیر در انجام مراحل کارها شده بود.

قاضی با اشاره به اینکه با افتتاح این واحد علاوه بر یکپارچه شدن مراحل انجام کار، سیستم کامپیوتری جایگزین سیستم دستی خواهد شد، افزود: به منظور اطلاع شهروندان از مراحل کار، مانیتوری در ورودی واحد پذیرش نصب شده است که کلیه مراحل را از ابتدا تا انتها و زمان تحویل را میتوان مشاهده کرد.

وی با تأکید بر اینکه احداث این واحد به منظور ارج نهادن به همشهریان و تسریع امور مربوط به متوفی انجام شده است، گفت:با استقرار پزشکی قانونی در این واحد مشکل جواز دفن متوفیان رفع می شود چرا که در گذشته به دلیل عدم وجود این واحد در این مجموعه علاوه بر مشکلات فراوان، هزینه بالایی برای صدور جواز دفن دریافت می شد.

وی در ادامه به فعالیت های انجام شده در آرامستان اشاره کرد و افزود: اجرای بیش از پنج هزار متر مربع فضای چمن کاری و گلکاری، معبرسازی حاشیه قطعات و خط کشی و بهسازی خطوط معابر آرامستان به منظور تسهیل در تردد خودروها از مهمترین اقدامات انجام گرفته است.

مدیرعامل آرامستان اراک گفت: آغاز اجرای طرح مطالعاتی فاز دوم آرامستان با علم روز، ایجاد ایستگاه گل و گیاه، ساخت تانکر هوایی، راه اندازی سامانه پیام کوتاه به منظور سهولت در پیدا کردن قطعه مورد نظر، راه اندازی خیابان های جدید به منظور کاهش ترافیک و سهولت در رفت وآمد از مهمترین پروژه های در دست اجرا است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.