سرپرست دانشگاه آزاد اراک: تغییرات مدیریتی منطبق با اخلاق و آموزه‌های دینی صورت پذیرد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، علیرضا نظام‌آبادی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک امروز، ۴ خرداد در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی این واحد دانشگاهی با گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: حماسه سوم خرداد یادمان فداکاری‌های رزمندگان اسلام در سال‌های جنگ تحمیلی است که با توکل به خدا، نیروی عشق به امام(ره) و انقلاب در مقابل تجهیزات پیشرفته و تدابیر شدید امنیتی رژیم بعثی، این غرور ملی را آفریدند و به جهانیان نشان دادند کاری که با توکل بر خدا و برگرفته از آموزه های دینی ما باشد از موفقیت برخوردارست.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نام گذاری سال جاری به نام حماسه اقتصادی و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی بر مدیریت جهادی و عزم ملی در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی تأکید کردند، افزود: باید با همت گماردن در این طریق و توجه ویژه به مسائل فرهنگی بتوانیم در خلق حماسه فرهنگی مؤکد مقام معظم رهبری پیشگام باشیم.

دبیرهیئت امنای استان مرکزی ضمن تقدیر از زحمات فراوان محمدرحیم بیرقی، معاون فرهنگی سابق دانشگاه آزاد اراک و با تأکید بر اینکه اخلاق باید سرلوحه همه امور قرار گیرد، گفت: انجام تغییر و تحولات در هر مجموعه‌ای امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است که از آن به چرخش نخبگان تعبیر می‌شود و نکته مهم این است که این تغییرات منطبق با اخلاق و آموزه‌های دینی ما باشد.

نظام‌آبادی ابراز امیدواری کرد؛ بیرقی در سنگر دیگری به فعالیت خود ادامه دهد و دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز از تجارب وی بهره‌مند شود.

وی در ادامه یادآور شد: دکتر حکمت نیز از اعضای هیئت علمی با تجربه و دارای سوابق مدیریتی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اراک است و از وی انتظار می‌رود با روحیه اخلاق‌محوری ضمن رعایت بخشنامه‌ها و لحاظ کردن کیفیت، دقت و سرعت در امور، با بازنگری و رصد دقیق مسائل فرهنگی، بسترسازی لازم را برای کسب موفقیت‌های فرهنگی بیش از گذشته فراهم کند.

نظام‌آبادی ابراز امیدواری کرد؛ معاون فرهنگی جدید دانشگاه آزاد اسلامی اراک با به کارگیری خلاقیت و نوآوری و بر اساس منویات مقام معظم رهبری بتواند در راستای ارتقای مسائل فرهنگی و ارائه راهکارها و برنامه‌های منسجم فرهنگی اهتمام بورزد و با همت، تلاش و پشتکار حوزه فرهنگی را به سمت موفقیت بیشترسوق دهد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه هماهنگی در هر مجموعه‌ای سبب نظم و انسجام مجموعه می‌شود از معاون جدید فرهنگی خواست تا با بهره‌گیری مناسب از سرمایه‌های انسانی که در حوزه فرهنگی فعالیت می‌نمایند با بدنه مجموعه فرهنگی ارتباط و هماهنگی برقرار کند.

یادآور می‌شود، دراین مراسم از خدمات محمدرحیم بیرقی تقدیر شد و دکتر شاهرخ حکمت به‌عنوان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.